Pages

2017. május 27., szombat

Catrice – ICONails körömlakk│Szépség

Nincsenek megjegyzések:
 
Nemrég meséltem épp az egyik barátnőmnek, hogy engem a legkevésbé sem szoktak megmozgatni a különböző körömtrendek. A beauty bloggerek többsége száz meg száz szempont szerint – bőrtónustól kezdve, a pigmentáltságon át, egészen a terülésig – teszteli a legújabb körömlakkokat, míg a magam részéről egy gyors körömformázással és egy átlátszó lakkal gondoskodok általában a körmeim ápoltságáról.
Mindezek ellenére kifejezetten örültem annak, hogy lehetőségem nyílt a Catrice vadonatúj ICONails körömlakkjának tesztelésére, merthogy a márka számomra tipikusan egy azok közül, aminek termékeihez azóta biztonsággal nyúlok, hogy életemben először vettem a kezembe alapozót.


A géles hatású körömlakkok hatalmas előnye, hogy tartós eredményt nyújtanak azok számára, akik kerülik a hagyományos értelemben vett géllakkozást. A Catrice ígérete szerint, az új garnitúra innovatív formulája révén gondoskodik a géles hatású fedésről, csillogásról, és persze a 7 napra szóló kopásbiztosságról.

Amit tudni kell az ICONails körömlakkokról:
- innovatív formulájának hála több mint 7 napon át tartanak fedőlakk nélkül
- az ecset kialakításának köszönhetően garantált az egyszerű és pontos felvitel
- professzionális, két-fázisú kupakkal rendelkezik
- összesen 45 ragyogó árnyalat közül válogathatunk.

A körömlakk külső kialakítása kimondottan tetszik. Ahogy a márka többi terméke, úgy az ICONails lakkok is visszafogott, letisztult csomagolással rendelkeznek, és a külcsín helyett a belbecsre irányítják a figyelmet. Arról nem is beszélve, hogy helytakarékossági szempontból sem utolsó, hogy a szögletes üvegének hála észrevétlenül megbújik a fiókban.


A kupak barázdáltságának hála nemcsak kitekerni könnyű a lakkot, hanem használat közben sem csúszkált össze-vissza az ujjaim között, és mire végeztem az első körrel, már kezdhettem is a második réteg felvitelét. A vékony, egyenesen vágott ecsettel felvitt, viszonylag híg állagú lakk lávaszerűen terült el a körömlemezen.
A lakkot két rétegben kentem fel, bármiféle alap-, vagy fedőlakk nélkül, és mivel eszméletlenül gyorsan szárad, pikk-pakk végeztem mind a tíz körmömmel, amelyet követően olyan tükörfényesen ragyogtak, tüzesen vibráltak – 05-It’s All About That Red –, hogy alig tudtam levenni róluk a szemem. Kifejezetten megszépítették a tételtanulós hétköznapokat.
Tartósságát tekintve, nálam sajnos nem állta ki a 7 napos próbát, merthogy 4-5 nap után a körömvégekről elkezdett kopni a lakk – bár hozzáteszem: elég rendesen igénybe vett körmökről van szó –, de nehogy azt higgyétek, hogy ez elvette volna a kedvem attól, hogy beszerezzek még egy-két színt a kínálatból!



Mindent összevetve kimondottan elégedett vagyok a körömlakkal. Továbbra is úgy gondolom, hogy a lehető legjobb választás azoknak, akik elérhető árkategórián belül, mégis kiváló minőségben keresgélnek. Nemcsak, hogy újra fel fogom kenni a körmeimre a vörös lakkot, de abból a 45 árnyalatból is tervezek válogatni, amelyek május végével elérhetővé válnak a közönség számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése